NICE

gud så härligt det är att kunna äta igen.
och just nu är jag så grymt jävla sugen på tacos ! (lite mer är vanligt faktiskt)
åh, så gott..
dock får jag nöja mig med ett knäckebröd så här på nattkvisten.

igår (måndag) sov jag så äckligt länge och ostört så det är sjukt.
i vanliga fall vaknar jag av vibrationen från mobilen när jag får sms, men idag när jag vaknade 13.00 hade jag 2 medd i inkorgen. helt otroligt.

men äh. vem bryr sig,    natti.



fick förresten 10 röda rosor utav jimmy härom dan (sweeeeeeet <3)
tog ett snabbt foto och nu såhär i efterhand känner jag att "HEY, pretty good pic."
born to be fotograf. (nä, orkade inte stava till fotograf på engelska. känner ibland att jag borde videoblogga istället. alla dessa ord och stavelser. uuuurk.)


oredigerad


snabb-redigerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0