:)

du är den enda pojken jag riktigt kunnat lita på, utanför familjen.
du (och alla som snackar skit) ska veta att även fast det inte är du och jag längre så älskar jag dig.
det vet du, och nu vet alla andra också.
du kommer alltid ligga nära hjärtat. vi har gått egenom så jädrans mycket tillsammans och det kan ingen ta ifrån oss.
jag vet saker om dig ingen vet, och du vet saker om mig ingen vet.
och det vill jag tacka dig för.  du har funnits där. du och hjälpt mig blivit en bättre person.
och det är så skönt att vi fortfarande kan umgås och ha kul tillsammans, trots omständigheterna.
<3
love u lillen



bild från i lördags

Kommentarer
Postat av: matildah

ni passa skitbra tsm :)

2010-03-30 @ 00:35:09
URL: http://matildahlantz.blogg.se/
Postat av: jimmy

naw lilla vännen, du vet att jag alltid kommmer älska dig med victoria. vi har gått igenom så jävla mycket, och det känns skönt på något sätt.

och som du sa, vi vet saker om varandra som ingen annan vet. och det känns skönt att vi fortfarande kan snacka och så. för liksom en del par som gör slut, springer ju omkring och snackar skit om varandra, men inte vi!

Asså shit, jag börjar tjuta snart. haha!

saknar dig! Love yah <3

puss på dig

2010-03-30 @ 02:39:31
URL: http://jimmyodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0