lördag

seg seg lördag.

kvällen igår spenderades med jimmy.
vi badade, myste och såg på film. typ. paranormal activity.
har velat se den länge, men inte själv så passade på nu när han va här. låg och skakade som en liten kanin bakom honom, haha..  

vaknade, elr gick upp runt halv 11. vi fixade och donade lite här. jimmy diskade, sicken karl jag har !!!!!
han åkte vid 12, och sen dess har jag legat i sängen. helt utslagen. vet inte varför jag är så här trötttttttt.
hehe,  ligger iafl och kollar på lata lucy nu.       nej. det finns inget annat å se! tro mig, hade det de, hade jag bytt - direkt.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tack för en underbar kväll! och förlåt för allt! du vet vad jag menar! <3

vadå: sicken karl jag har !!!!! ??? mena du att det var bra gjort ?(A) att jag diskade alltså :D <3

2010-01-24 @ 11:16:13
URL: http://jimmyodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0