hos rebecca

igår blev det 0 inlägg, men tro inte jag inte skrev ! det gick faktiskt inte publicera, försökte 3 gånger, men det kom upp ERROR hela tiden så jag sket it.

va iafl i skolan, pratade med min mentor.   jag har funderat på att byta linje, men vi bestämde att jag ska gå kvar till sommaren och bara läsa kärnämnen - alltså svenska, engelska matte. vilket innebär3 lektioner i veckan, ledig onsdag fredag, AS GÖTT!!! 
men i höst går jag förmodligen på kungshöga! nära och bra till skolan. kanuuun.

nu sitter jag hemma hos rebecca. åkte hit vid 1, sen har vi suttit i secket på innebandyn och även hunnit med att dra en kycklingtallrik på torget. göjj.

lite små långt inlägg, men det får ni överleva med :)
vi hörs när vi hörs. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0