ett måste!

haha, ja det är ett måste att besöka sidan: http://felsms.com !
seriöst hur kul som helst !
man får läsa pinsamma sms som kommer till väldigt fel personer. skit kul !

några exempel;

Till: Mamma
Sms: Kommer sent till skolan i dag. Vaknade med ett sånt jävla stånd som jag måste runka bort minst 2 gånger hahaha. Cya
Svar: Inget

Förklaring: Eftersom jag fick leveransrapport så vet jag att hon fått meddelandet som skulle till min klasskompis. Stort av morsan att låtsas som inget men jag skäms ändå

Till: Killen jag hade haft sex med
Sms: Vi hade sex igår, helt jäkla oplanerat men han va riktigt bra :)
Svar: Japp, jag kommer också ihåg att vi hade det :)

Förklaring: Jag skulle egentligen skicka detta meddelade till en kompis men så skickades det till honom själv. Men han fick ju höra att han va bra så ingen skada skedd!!!

Till: Flickvännen
Sms: Vad hette den där tjejen jag höll på med igår?
Svar: Du kommer hem NU. Tror de finns en hel del att prata om!!

Förklaring: Hade varit ute med några kompisar på festival [ Peace & Love ] och hade då strulat runt med någon tjej. Sms:et skulle såklart inte vara till min flickvänn utan till min polare Jonas. Grälet löste sig och vi har varit tillsammans nu i 5 år.

läs mer på http://felsms.com   hahaha !

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

HAHAHA åh vad underbart =D Men att dricka kaffe samtidigt som man läser detta är inget jag rekommenderar! Hehe.. men fan vad kul, eller okej, stackars människor.. men HAHAA

2010-01-11 @ 12:47:03
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0