död

just nu när jag la mig ner i sängen, satte på en film och slappnade av, kom jag å tänka på att om jag ramlar ur sängen, lär jag dö.
inte för att min säng är hög, (den är faktiskt väldigt låg) men utan för att det står ett trasigt, vasst glas där.
nu kanske ni tänker: "ta bort det då. ligg inte där och klaga." men calm down. jag ska. snart.
kände att jag ville informera er om detta. så ni vet..  om jag inte uppdaterar imorgon t.ex.. ja, då är ni ju med på noterna. inga konstigheter. (som färjan-håkan säger)
natti natti


Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

Jättefin blogg =) allt bra idag?



Kram

2010-01-11 @ 10:13:39
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0