STUPIDGIRL

för ungefär 3 veckor sen bytte jag ut mina kära p-piller.
från ett par som tar bort mensen, till ett par som har kvar den.
så nu är det alltså dags för mens. jävla p-piller.
men nu kommer jag ihåg varför jag faktiskt valde ett par utan mens först. VÄRKEN.
hur kunde jag glömma bort den här smärtan ? hur kunde jag byta till att få tillbaka mens !?!?!????
när en värk kommer kan jag inte stå upp. antingen sätter jag mig ner och kura ihop mig till en boll, eller lägger mig i en säng, soffa, ja vad som helst och samma sak där. kurar ihop mig.
alvedon ? funkar inte. värdelöst !!
jag vill ha bort den här förbannade mensvärken och det är NU !


så nu vet ni det med.
ska in och lägga mig i ett varmt bad nu.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0