snön

kan dra åt helvete.
jag vill ha lite sol. lite blommor. lite blue sky. lite grä.. nä förresten. inte gräs. då ska alla bara igång och klippa't och då kliiiiar det i nääsan och ögonen rinner.
men sommar vill jag har. ialla fall vår.
sen vill jag ha datumet 1 år och 123 dagar framåt. för då är jag 18 och får gå ut och dricka, köpa totalt värdelösa 3,5er i mataffärn och cigg.
oh visst fan. sen får jag köra bil också.  så alltså, jag vill ha:
- sommar, vår.
- 3e juni 2011

nu tack.






och här kommer lite summer pics. mina bästa minnen från sommaren 09.
enyoj och längta.


gotland med 9a

gotland med 9a


gotland med 9a. (den underbara, obligatoriska cykelhjälmen <3)

gotland med 9a.  faan va jag vill tillbaka!!

gotland med 9a.

gotland med 9a


dagarna före skolavlutningen, 9a

dagarna före skolavslutningen

dagarna före skolavslutningen

dagarna fre skolavslutningen

skolavslutning, 9a

skolavslutning, baby och jag

skolavslutning, bästis


lindesberg med bästis

lindesberg med bästis


midsommar

midsommar


tjejkväll med 9a tjejer  (inga bilder mer än den här)


en kväll hos linn


ja, mycket mer har väl inte hänt. haha eller jo det har det.
alla moppe turer. alla mysiga, varma kvällar. alla solbrännor. allt. i miss it.
och så klart, alla underbara mornar, dagar, kvällar och nätter med min jimmy.
dock inte mycket bilder. lägger upp dom jag har.


åhléns mys

grillkväll - 3 månader

grillkväll - 3 månader

grillkväll - 3 månader

grillkväll - 3 månader

grillkväll - 3 månader

crossdag i kisa

crossdag i kisa

random kväll

random kväll



NU FÅR DET RÄCKA.
HA DE FINT. PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Jimmy

naw bby <3 shit vad jag saknar sommaren. det var sjukt mysiga dagar asså. alla minnen och ALLT! och den långa dagen i kisa :D trodde du skulle slå ihjäl mig då asså (A) haha.

Baby I love yah! <3

2010-02-02 @ 10:46:24
URL: http://jimmyodman.blogg.se/
Postat av: victoria

jag med !

jagvet, allt va så mycket. och varm :D

haa jag var på väg, men din pappa räddade dig med att bjuda på pizza, haha ;$

<3

love u to bby

2010-02-03 @ 16:45:55
URL: http://victoriastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0