LETSGETSEXYRIGHTNOW

har precis avnjutit ett kopp med varm choklad och överdrivet mycket grädde på, som varje morgon nu för tiden.
härlig start på dagen.
somnade inte förns 3 tin igår. kollade sveriges curling match, haha. tänker varje kväll att jag ska sätta på nått riktigt dåligt på tvn så jag somnar, och de är jämt curling - så passande. skit tråkigt, så nu somnar jag!
men halv 3 på natten och 6-6 i sista omgången mellan sverige och england, match om semifinal, ja då är det faktikt rätt underhållande. och sverige vann ju faktiskt också.
efter curlingen var det sånna här som åker skridskor as fort, runt runt. det må jag säga var underhållande. folk ramlade hit och dit. haha.
ganska strikta regler också. råkar man stöta till någon och den störs t.ex. ramlar blir man diskad. hähähähähäh
nä, nog pratat om os.
hade bara tänkt slänga upp ett litet morgon inlägg men det blir aldrig om man tänkt sig.

vid 2 tar jag iafl bussen till rebecca :)
hörs när jag är hemma!
pooooss




Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :)

2010-02-25 @ 15:41:15
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0