FEELTHELOVE

baby ringde nyss, han stod utanför mig så jag gick ut och pussades lite. haha.
men han skulle gymma och sen hem så han hade lite bråttom. men jaaa...
i love my boy.

mamma kommer snart hem och jag har bestämt mat idag.
vanligtvis brukar det då bli tacos (men de åt vi helgen), kycklig, pommes eller nått sånt.
men idag känner jag verkligen för makaroner och köpe-köttbullar, wierd men ändå.
så det står på menyn idag. hehe.

förövrigt känner jag att det var skit längesen jag såg på twilight! så det blir nog att se den nu. underbaart!

men aja, det här inlägget blir bara mer och mer värdelöst, så pusshej !




Kommentarer
Postat av: jimmy

hihi! mysigt värre! :$$ <3

2010-02-09 @ 00:51:42
URL: http://jimmyodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0