ANSWER

okej tror inte det rullar in mer frågor nu.
mer än vad jag trodde det skulle bli, mindre än vad det borde vara.
men here it comes.


vilken är din verkligen favoritblogg ?
det måste vara kenzas eller egoinas. hard choice.

kan du även länka till den ?
ofcours. kenzas, egoinas.



kommer du sluta med ditt bloggande ?
det vet jag inte. så länge de flesta av er fortsätter kikar in här håller jag igång :)

vad vill du bli när du blir stor ?
är lite inne på idrottslärare eller nått i den stilen.

öl eller cider ?
cider !

har du någonsin skänkt pengar typ till Haiti eller barncancerfonden eller nånting liknande ?
njae, inga större summor diret. händer att jag lägger i ensamma slantar i sån där liten plastgrej i affärerna nångång.

Vem är din förebild ? :)
oj..  jag vet inte riktigt. aldrig tänkt på det. men kenza är en favorit som sagt.

VAR BOR DU?
mjölby, östergötland

HUR GAMMAL ÄR DU?
16, 17 i sommar.

VAD HAR DU FÖR BH STORLEK?
haha, louise din dumma ko. samma som kissie, vad annars?

vrf bloggar du?
för jag sitter vid datorn iprincip hela dagarna. något måste man ju fördriva tiden med. och så är det lite småroligt med. hähä

hur lång är du/vad väger du?
170, för lite.

oskuld?
nej

vad gillar du mest/minst med dig själv?
ojoj. det jag gillar minst med mig själv är att mitt humör ofta åker bergochdalbana.
det jag gillar mest är att jag har så fina vänner. haha 

favorit affär?
hm,  haha inte h&m utan hmm...  lite svårt, men jc är helt ok. även gina tricot ibland.

vad skulle du vilja du ha i födelsedagspresent av din bästa vän?
inget speciellt. bara en fortsatt underbart fin vänskap.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej har precis startat en till tävling på min blogg.

Titta gärna in och se om det är något som passar just för dej :)



http://ceciliaprecious.blogg.se



Puss & kram

2010-02-22 @ 23:02:16
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Oliver

Heej :D, fin blogg! hur mår ddu? ;D

2010-02-23 @ 08:26:56
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: elle

fin blogg :D

kram

2010-02-23 @ 12:20:53
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0