back

nu jävlar ni, nu är jag tillbaka i gamla vanor och ska uppdatera som vanligt.
drar min helg lite snabbt + bilder från helgen ! :)


fredag:   det blev lkpg tillslut, med jimmy. blev bara att åka in, gå runt och titta lite och käka.
efter det åkte vi hem till han. färgade håret på oss båda. och hallelulja säger jag bara.
orkar inte förklara det hela, men ett tag var jag orange hårig typ (kommer bild längre ner)
men nu är det löst och mitt hår är nu lite ljusbrunt, som de skulle bli från början..

lördag: jag och jimmy åkte till norrköping. fikade, åt, handlade lite. (bilder här nere)
sen åkte vi hem till han igen, åt tacos och sånt där och bara tog det lugnt.

söndag: härligt väder, så vi gick ut i skogen och gick, lagade mat, sen åkte jag hem vid 5 och myste framför tvn med godis.










här är då mitt katastrof-hår..





sådär, får räcka :)
kommer ett till bildinlägg senare, med bara "naturbilder" från skogen, höhö.

ha det bra, och njut av solen !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0